Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
KORUPTORKAH KITA?????
Star 
assalamu'alaikum PISS
nuwunsewu mas modod

KORUPTORKAH ANDA????

[Image: baju_koruptor.jpg]




Sadulur kabeh mesti wis sering krungu kata "KORUPSI". Akehe kasus korupsi gawe kata korupsi dadi populer neng Indonesia. Nah, saiki sedulur kabeh wis ngerti durung arti korupsi sing sabenere?? sadulur kabeh wis yakin durung angger sadulur uwis "bersih" saka kabeh tindakan sing nyriwik karo korupsi??
Pertama aku pan njelasna artine kata korupsi, asal mula kata korupsi kuwe saka bahasa latin "Corrumpere". Nah saking bahasa latin kuwe neng Eropa disebut "corrupt" (inggris), "corruption" (prancis), "corruptie" (landa). Lah akhire neng Indonesia disebut KORUPSI. Makna asli kata korupsi kuwe busuk, rusak, menggoyahkan, memutar balik utawa menyogok. Kuwe asal mulane bisane uwong sing pada mambu busuk diarani KORUPTOR qeqeqe
Mbuh sadar mbuh ora, dewek ya asline sering nglakokna tindakan korupsi. Ya emang skalane cilik ora segede um GAYUS cool nemen kyeh contone tindakan sing pada bae karo korupsi::

sing pertama (Click to View)
sing keloro (Click to View)
sing ketelu (Click to View)
sing kepapat (Click to View)
Pimen sadulur?? esih ana sing ngrasa bener-bener BERSIH??
kabeh hal gede asale saka sing cilik-cilik. Angger tindakan korupsi sing cilik kaya neng nduwur mau wis membudaya pimen dadine Indonesia?? Budaya korupsi lambat laun bisa gawe Indonesia ancur.
Yuh para sedulur kabeh, neng kene aku pan ngejak pada mbangun negarane dewek nganggo budaya sing sehat, aja budaya korupsi. angger dudu dewek sapa maning sing pan mbangun negara Indonesia umume, Tegal khususe
HIDUP ANTI KORUPSI!!!!


(13-06-2011, 07:00 PM)wadukepor Wrote: bener, korupsi ora mesti nang materi. tapi ana nang sosial juga, kye beberapa arti sing dijukut seka pirang2 kamus.

waca geh Wrote:Asal kata Korupsi

Korupsi berawal dari bahasa latin corruptio atau corruptus. Corruptio berasal dari kata corrumpere, suatu kata latin yang lebih tua. Dari bahasa latin itulah turun ke banyak bahasa Eropa seperti Inggris yaitu corruption, corrupt; Prancis yaitu corruption; dan Belanda yaitu corruptie, korruptie. Dari Bahasa Belanda inilah kata itu turun ke Bahasa Indonesia yaitu korupsi.
(Andi Hamzah, 2005, Pemberantasan Korupsi)

Arti kata Korupsi

Korup : busuk; palsu; suap
(Kamus Bahasa Indonesia, 1991)

buruk; rusak; suka menerima uang sogok; menyelewengkan uang/barang milik perusahaan atau negara; menerima uang dengan menggunakan jabatannya untuk kepentingan pribadi
(Kamus Hukum, 2002)

Korupsi : kebejatan; ketidakjujuran; tidak bermoral; penyimpangan dari kesucian
(The Lexicon Webster Dictionary, 197Micek

penyuapan; pemalsuan
(Kamus Bahasa Indonesia, 1991)

penyelewengan atau penggelapan uang negara atau perusahaan sebagai tempat seseorang bekerja untuk keuntungan pribadi atau orang lain
(Kamus Hukum, 2002)

wangsite





mbokan posting kiye manfaat ya aja klalen aku dinein Klepon aja di balang Balang Sendal
monggo di klik ==> [Image: 150348_1492275902402_1099152656_31149418_7413259_n.jpg]
monggo disambi tahu aci
salam pasaduluran ampunnnnnn
Reply
ijin nambahi um Es Teh
kiye kyeh sing sering dilakoni uwong Ngikik maning
bersamamu itu sangat menyenangkan ^_^
Regards
animcuwiru

Reply
Manungsa kuwi tempate kesalahan. ..
Terkecuali. .. Nabi & Rasul.
.
.
.yuh bareng" nglakoni keapikan.
.
Sejatine ora ana kang gawe siji perkara kejaba gusti Allah SWT dewe, manungsa niku namung alat.
myfacebook
Reply
(22-11-2010, 12:42 AM)animcuwiru Wrote: ijin nambahi um Es Teh
kiye kyeh sing sering dilakoni uwong Ngikik maning

wah bener kuwe qeqeqe
korupsi waktu sing paling sering dilakoni karo uwong tapi ora pada ngrasa Nyengir

(22-11-2010, 01:42 AM)ariy Wrote: Manungsa kuwi tempate kesalahan. ..
Terkecuali. .. Nabi & Rasul.
.
.
.yuh bareng" nglakoni keapikan.
.

Yuh owh gerakane..
aja meneng bae jebule :ngising: qeqeqe
Reply
yuh ngerek mene geh diwaca ben pada sadar Nyengir
Reply
jebule kayak kuwe yak???

dong konspirasi sih pimen??
nggo kepentingane dewek tok maning
road to
6666th
Reply
Sing liane pada mendi geh. ..
:ngising:
Sejatine ora ana kang gawe siji perkara kejaba gusti Allah SWT dewe, manungsa niku namung alat.
myfacebook
Reply
wah pimen yaaa Nyengir
angger kegiatane merugikan pihak lain tah korupsi um qeqeqe
ora pati mudheng arti kata konspirasi aku Nyengir
Reply
yuh ngerek maning PISS
Reply
Sing liane pada meng ndi geh?
Turu
Sejatine ora ana kang gawe siji perkara kejaba gusti Allah SWT dewe, manungsa niku namung alat.
myfacebook
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)