Forume Wong Tegal lan Sekitare
miwiti - Printable Version

+- Forume Wong Tegal lan Sekitare (http://tegalcyber.org)
+-- Forum: Werna-Werna (http://tegalcyber.org/forumdisplay.php?fid=160)
+--- Forum: Curhat (http://tegalcyber.org/forumdisplay.php?fid=90)
+--- Thread: miwiti (/showthread.php?tid=271)

Pages: 1 2


miwiti - laksonoadi - 02-02-2010

judul forume curhat...
tapi isine macem2 ya...

aku tah njaluk,, eben bisa menyalurkan apa sing ana neng sirahku...
hahahaha...
kayong akeh ide2 gila sing ana neng utek,,

kaya gawe rayuan sing 2 wulan wingi aku biasa update neng status fesbuk..
walopun kopas tengen kopas kiwa,,

tapi ya mayan lah,, bisa gawe wong mesem2...

miwiti rayuan pertama... (tapi dipersori rayuane nggo indonesian)

Code:
"orang bilang bulan purnama itu indah,, tapi aku ga tau keindahannya karena yang kutahu hanya cantik wajahmu yang ada di pelupuk mataku..."

siji wae ndisit...

mbokan ana sing nduwe maning owh...


RE: miwiti - ilmanuran - 02-02-2010

melu ah..

"Ayahmu pasti pencuri. Dia mencuri sinar bintang di langit dan memasangkannya di kedua bola matamu"

nyong tau krungu kie nang ndi yah?? Ngukuri batuk


RE: miwiti - hatewong - 02-02-2010

tak kira isine apa.. Nyengir
jebule njerone isine rayuan maut .. kayonge yen wis akeh bisa digare buku keh... Kumpulan Rayuan Maut ... Guling-Guling


RE: miwiti - mahar_6743 - 02-02-2010

tips mau kenalan ma cewe :

co : hai...
ce : hmmphh sapa yaw?
co : eh, enyong ndeleng kowen mau mlaku-mlaku ya?
ce : heeeeh??!!! nang ndi ?
co : mau aku ndeleng kowen mlaku-mlaku nang atiku...


RE: miwiti - Pro_T_Lon - 02-02-2010

Rayuan sing nasionalis kyeh
"jiwaku tegak menatapmu,karena kau telah berhasil mengibarkan bendera asmara di hatiku."


RE: miwiti - akhdaafif - 03-02-2010

hahahah, kumpulan lelaki gombal garing sing posting ning nduwur kyeh Guling-Guling


RE: miwiti - laksonoadi - 03-02-2010

Code:
kenapa sih aku harus bangun pagi cuma buat menyesal,,, menyesal karena kebangun setelah semalaman bersamamu di mimpi2...



RE: miwiti - laksonoadi - 05-02-2010

Code:
luasan mana sih bumi ama langit,,..?? kalo emang lebih luas dari hatiku,, kenapa kamu lebih milih tinggal di sini...???



RE: miwiti - masindra - 05-02-2010

(05-02-2010, 01:07 AM)laksonoadi Wrote:
Code:
luasan mana sih bumi ama langit,,..?? kalo emang lebih luas dari hatiku,, kenapa kamu lebih milih tinggal di sini...???


Ora mudeng.. Palu2nan
Kamu kok kaya komet sih..... Bertahun2 gak keliatan sekarang baru nongol... Nyengir apa kamu komet yang selama ini kutunggu Ngikik Kalo iya aku udah nyiapin jaring buat nangkep kamu... Nyengir


RE: miwiti - akhdaafif - 05-02-2010

wah, yen dijelasna ora asik maning artine oh..