Forume Wong Tegal lan Sekitare
Gampange olih A nang kuliah - Printable Version

+- Forume Wong Tegal lan Sekitare (http://tegalcyber.org)
+-- Forum: Werna-Werna (http://tegalcyber.org/forumdisplay.php?fid=160)
+--- Forum: Curhat (http://tegalcyber.org/forumdisplay.php?fid=90)
+--- Thread: Gampange olih A nang kuliah (/showthread.php?tid=682)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7


RE: Gampange olih A nang kuliah - anyamuk - 19-03-2010

dong kasuse kaya kiye sih pimen mas :
nang kampuse aku, sing mlebu saka snmptn pada olih beasiswa walopun ora ngajukna, nah sing mlebune lewat UM walopun mlarat ya tetepe bae ora olih

*tp ya emang sih dong sing mlebue lewat UM identik dengan sugih, tp ya kan ora mesti kan yah. pimen kuwe?


RE: Gampange olih A nang kuliah - akhdaafif - 19-03-2010

kweh kampuse parah brarti. alhamdulillah, ning UI, nggo jalur apa bae (SIMAK, PPKB, SNMPTN) duwe peluang pada olih beasiswa. sing angel kweh nggo kelas Internasional karo sing saka utusan daerah.


RE: Gampange olih A nang kuliah - anyamuk - 19-03-2010

kiye nggo smt1 tok mas jare, smt3 kabeh2 e olih beasiswa, semoga bae sing adil yah beasiswane. aaaaaminnnn ya robbal alamin


RE: Gampange olih A nang kuliah - akhdaafif - 19-03-2010

ya wis, arane melu ngamini kyeh ya... aamiin......


RE: Gampange olih A nang kuliah - Poci - 20-03-2010

lah.....um apip senenge ngrebut jatahku lah!! RamboRambo
anya...aku kan lum jawab....

dari kasus yg pertama,kue nang ndi2 kan sing arane UM kue gede2an bokong (dompet kan didalah nang bokong)...dadi bener anya ngmong kalo UM identik dengan orang sugih...trus ya masing2 jurusan wis ana "tarif dasar manjing" (kaya PLN bae ya?) ben bisa mlebu nang jurusan kue...
dadi misale asli pinter,trus masang rega mung nol perak ya,nasibe ....dianggepe wong sugih....

kue tah tergantung kebijakane sing memberi beasiswane seperti yg sudah dibicarakan dari para pendahulumu di lapakku yang sederhana ini....Ngikik maning


RE: Gampange olih A nang kuliah - anyamuk - 20-03-2010

whuahuahuhauhaa um pocci bijaksini yak jebule Xixi


RE: Gampange olih A nang kuliah - Poci - 20-03-2010

oh untuk anya saya selalu ada....qeqeqe gombal nemen....Guling-Guling


RE: Gampange olih A nang kuliah - anyamuk - 20-03-2010

Guling-Guling Guling-Guling Guling-Guling Guling-Guling Guling-Guling kaya slogane pos, untuk anda kami ada qeqeqe


RE: Gampange olih A nang kuliah - JedoL - 21-03-2010

saya siap melayani anda qeqeqe slogan 86 kehh,,,
sangar oya,,,


RE: Gampange olih A nang kuliah - anyamuk - 21-03-2010

(21-03-2010, 11:02 AM)JedoL Wrote: saya siap melayani anda qeqeqe slogan 86 kehh,,,
sangar oya,,,

qeqeqe 86 si apa um jedol? Ngukuri batuk