Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pembalut sekarang bs dpake buat di jidat
ndopook keh......kiye ana cerita antara seorang nenek dan cucunya...kyeh cerita pendek nya :

Nenek : cuu,...ambilin pembalut buat nenek y?
cucu : hah..??buat apa nek??Bingung Kyeh
Nenek : dah gak usah cerewet....
cucu : iya nek... baiklah...

stlh diambilkan pembalut tersebut Barulah pembalut itu nenk buka trs di pake di jidat.....qeqeqe

cucu : looh... nek kok dipakenya dijidat??
Nenek : iyaa cu... kn buat ngilangin kerut..
cucu : hah??!! emang bisa nek?
Nenek : Anti kerut anti bocor charm body fit...!!

PISS
Dimana ada kesulitan, disitu ada kemudahan . Berusahalah....!!! pasti Kita mampu, kita Bisa...........!!!
FB'e Nyong
Reply
koplak mba isma ah....
lawakan e nggawe wetenge mblayu Guling-Guling
Annisa Ayu Yunita
a.k.a ayunii
BLOG|| FB||YM
Reply
Mba isma memang berpengalaman, tp salah kamar Nyengir
"Orang sukses adalah orang yang dapat menghasilkan uang lebih banyak daripada yang istrinya habiskan"
pesbuke enyong
Reply
ayunni : mlayu mendi hiz???qeqeqe


ayiep : dipindahna ya cah bagus....Nyengir
Dimana ada kesulitan, disitu ada kemudahan . Berusahalah....!!! pasti Kita mampu, kita Bisa...........!!!
FB'e Nyong
Reply
Guling-Guling nenek.e ngarti iklan juga yah jebulen
"anti kerut anti bocor charm body fit" Guling-Guling
bersamamu itu sangat menyenangkan ^_^
Regards
animcuwiru

Reply
(27-01-2012, 08:26 PM)isma sofa Wrote: Nenek : Anti kerut anti bocor charm body fit...!!

si nenek korban iklan Guling-Guling

aku WADON,aja dundang kang apamaning um
pesbuke nyong
Reply
(27-01-2012, 08:34 PM)ayiep_wawan Wrote: Mba isma memang berpengalaman, tp salah kamar Nyengir

kiye wes dadi modod esih bae ngomong bae, pindah o.. dong ora bisa langsung klik wadul... ah ora ngajari liyane keh!

Annisa Ayu Yunita
a.k.a ayunii
BLOG|| FB||YM
Reply
sing pan ngguyu silahkan ngguyu,... mbokan sing esih pada duwe nenek ya tolong warai mring nenek masing2 ilmu buat menghilanghkan kerut. Nyengir

ayuni : ayiep aja dgayami bai hiz... melas.....Ngikik
Dimana ada kesulitan, disitu ada kemudahan . Berusahalah....!!! pasti Kita mampu, kita Bisa...........!!!
FB'e Nyong
Reply
ngilangna kerut alias nggawe kulit kenceng ya sit up baen..Ngikik maning
mba isma tadi dateng ke markas kok cowok ya? Ngguyu
Reply
Kiye melune Korban ikLan owh Puyeng nemen
Contoh2 Skripsi wis Numpuk,, Kyeh didoli bae wiz mana Monggoo
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)