Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
miwiti
#1
judul forume curhat...
tapi isine macem2 ya...

aku tah njaluk,, eben bisa menyalurkan apa sing ana neng sirahku...
hahahaha...
kayong akeh ide2 gila sing ana neng utek,,

kaya gawe rayuan sing 2 wulan wingi aku biasa update neng status fesbuk..
walopun kopas tengen kopas kiwa,,

tapi ya mayan lah,, bisa gawe wong mesem2...

miwiti rayuan pertama... (tapi dipersori rayuane nggo indonesian)

Code:
"orang bilang bulan purnama itu indah,, tapi aku ga tau keindahannya karena yang kutahu hanya cantik wajahmu yang ada di pelupuk mataku..."

siji wae ndisit...

mbokan ana sing nduwe maning owh...
saya suka siomay
melu ah..

"Ayahmu pasti pencuri. Dia mencuri sinar bintang di langit dan memasangkannya di kedua bola matamu"

nyong tau krungu kie nang ndi yah?? Ngukuri batuk
#3
tak kira isine apa.. Nyengir
jebule njerone isine rayuan maut .. kayonge yen wis akeh bisa digare buku keh... Kumpulan Rayuan Maut ... Guling-Guling
tips mau kenalan ma cewe :

co : hai...
ce : hmmphh sapa yaw?
co : eh, enyong ndeleng kowen mau mlaku-mlaku ya?
ce : heeeeh??!!! nang ndi ?
co : mau aku ndeleng kowen mlaku-mlaku nang atiku...
Rayuan sing nasionalis kyeh
"jiwaku tegak menatapmu,karena kau telah berhasil mengibarkan bendera asmara di hatiku."
Setiap Kesuksesan berawal dari Usaha
Usaha bermula dari Cita - cita
Cita - cita Berawal dari Mimpi
Mimpi Bermula dari Tidur
Tidur dulu ahh..
biar Sukses....
#6
hahahah, kumpulan lelaki gombal garing sing posting ning nduwur kyeh Guling-Guling
jaba dudu dewek, sapa maning lhen sing pan mbangun Tegal??

Akhda Afif Rasyidi
Blog: http://akhdaafif.com
Email: mail[at]akhdaafif.com
#7
Code:
kenapa sih aku harus bangun pagi cuma buat menyesal,,, menyesal karena kebangun setelah semalaman bersamamu di mimpi2...
saya suka siomay
#8
Code:
luasan mana sih bumi ama langit,,..?? kalo emang lebih luas dari hatiku,, kenapa kamu lebih milih tinggal di sini...???
saya suka siomay
#9
(05-02-2010, 01:07 AM)laksonoadi Wrote:
Code:
luasan mana sih bumi ama langit,,..?? kalo emang lebih luas dari hatiku,, kenapa kamu lebih milih tinggal di sini...???


Ora mudeng.. Palu2nan
Kamu kok kaya komet sih..... Bertahun2 gak keliatan sekarang baru nongol... Nyengir apa kamu komet yang selama ini kutunggu Ngikik Kalo iya aku udah nyiapin jaring buat nangkep kamu... Nyengir
jaba dudu aku,ya koen oh sing mbangun tegal ^^
#10
wah, yen dijelasna ora asik maning artine oh..
jaba dudu dewek, sapa maning lhen sing pan mbangun Tegal??

Akhda Afif Rasyidi
Blog: http://akhdaafif.com
Email: mail[at]akhdaafif.com


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)