Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gampange olih A nang kuliah
dong kasuse kaya kiye sih pimen mas :
nang kampuse aku, sing mlebu saka snmptn pada olih beasiswa walopun ora ngajukna, nah sing mlebune lewat UM walopun mlarat ya tetepe bae ora olih

*tp ya emang sih dong sing mlebue lewat UM identik dengan sugih, tp ya kan ora mesti kan yah. pimen kuwe?
...tak ada yang lebih bijak dari hujan bulan Juni, dihapusnya jejeak-jejak kakinya yang ragu-ragu di jalan itu... (Sapardi Djoko Damono)
Reply
#52
kweh kampuse parah brarti. alhamdulillah, ning UI, nggo jalur apa bae (SIMAK, PPKB, SNMPTN) duwe peluang pada olih beasiswa. sing angel kweh nggo kelas Internasional karo sing saka utusan daerah.
jaba dudu dewek, sapa maning lhen sing pan mbangun Tegal??

Akhda Afif Rasyidi
Blog: http://akhdaafif.com
Email: mail[at]akhdaafif.com
Reply
kiye nggo smt1 tok mas jare, smt3 kabeh2 e olih beasiswa, semoga bae sing adil yah beasiswane. aaaaaminnnn ya robbal alamin
...tak ada yang lebih bijak dari hujan bulan Juni, dihapusnya jejeak-jejak kakinya yang ragu-ragu di jalan itu... (Sapardi Djoko Damono)
Reply
#54
ya wis, arane melu ngamini kyeh ya... aamiin......
jaba dudu dewek, sapa maning lhen sing pan mbangun Tegal??

Akhda Afif Rasyidi
Blog: http://akhdaafif.com
Email: mail[at]akhdaafif.com
Reply
lah.....um apip senenge ngrebut jatahku lah!! RamboRambo
anya...aku kan lum jawab....

dari kasus yg pertama,kue nang ndi2 kan sing arane UM kue gede2an bokong (dompet kan didalah nang bokong)...dadi bener anya ngmong kalo UM identik dengan orang sugih...trus ya masing2 jurusan wis ana "tarif dasar manjing" (kaya PLN bae ya?) ben bisa mlebu nang jurusan kue...
dadi misale asli pinter,trus masang rega mung nol perak ya,nasibe ....dianggepe wong sugih....

kue tah tergantung kebijakane sing memberi beasiswane seperti yg sudah dibicarakan dari para pendahulumu di lapakku yang sederhana ini....Ngikik maning
Reply
whuahuahuhauhaa um pocci bijaksini yak jebule Xixi
...tak ada yang lebih bijak dari hujan bulan Juni, dihapusnya jejeak-jejak kakinya yang ragu-ragu di jalan itu... (Sapardi Djoko Damono)
Reply
oh untuk anya saya selalu ada....qeqeqe gombal nemen....Guling-Guling
Reply
Guling-Guling Guling-Guling Guling-Guling Guling-Guling Guling-Guling kaya slogane pos, untuk anda kami ada qeqeqe
...tak ada yang lebih bijak dari hujan bulan Juni, dihapusnya jejeak-jejak kakinya yang ragu-ragu di jalan itu... (Sapardi Djoko Damono)
Reply
saya siap melayani anda qeqeqe slogan 86 kehh,,,
sangar oya,,,
Bersenang-senang Dahulu....
Berbahagia Kemudian...
Reply
(21-03-2010, 11:02 AM)JedoL Wrote: saya siap melayani anda qeqeqe slogan 86 kehh,,,
sangar oya,,,

qeqeqe 86 si apa um jedol? Ngukuri batuk
...tak ada yang lebih bijak dari hujan bulan Juni, dihapusnya jejeak-jejak kakinya yang ragu-ragu di jalan itu... (Sapardi Djoko Damono)
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)