Reting Dopokan:
  • 0 meon suara - 0 Rata-rata
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[pic] cute???
07-02-2012, 08:18 PM,
Posting: #21
RE: [pic] cute???
eitsszz kakak faiss ga bole bales gitu,, ntar cutenyah ilang loh Ngikik maning
aku WADON,aja dundang kang apamaning um
pesbuke nyong

Add Thank You
07-02-2012, 08:23 PM,
Posting: #22
RE: [pic] cute???
ihhh, mas cute cakepan pas mbien, udah lama gak liat kmu, bsane seiki jadi menjijikan gtu kya bencong, hahaha
di add kabeh keh : PACEBUK'e enyong
TWITT'e enyong, lg golet mangsa keh, haha

Add Thank You
[+] 1 user says Thank You to chopyn for this post
07-02-2012, 08:25 PM,
Posting: #23
RE: [pic] cute???
Hidihhh kiye ya bocah sing miki sore maring umahe aku karo poji karo mermer? Guling-Guling
cimi cimi gimana gituh
bersamamu itu sangat menyenangkan ^_^
Regards
animcuwiru


Add Thank You
07-02-2012, 08:27 PM,
Posting: #24
RE: [pic] cute???
(07-02-2012, 08:23 PM)chopyn Tulis: ihhh, mas cute cakepan pas mbien, udah lama gak liat kmu, bsane seiki jadi menjijikan gtu kya bencong , hahaha

Guling-Guling
aku WADON,aja dundang kang apamaning um
pesbuke nyong

Add Thank You
07-02-2012, 08:43 PM,
Posting: #25
RE: [pic] cute???
awas kon da, dong ketemu tak palak, Nyengir
pesbuke nyong
Hargailah waktu, Manfaatkan waktu, karna semua tidak bisa terulang kembali

Add Thank You
07-02-2012, 09:15 PM,
Posting: #26
RE: [pic] cute???
wuakakakakkkkkkk. Guling-Guling Guling-Guling

sumpaaaahh yakin sung. kiiiiiiiiiiiuuuuut nemen aah. mbokan ana sing naksir ooh. di'obral. hahaa.

Namnya chibi_fais. Nyengir
Assalamualaikum

Add Thank You
07-02-2012, 09:17 PM,
Posting: #27
RE: [pic] cute???
wah, bahaya kiye tah nek dipalake nang dalan offroad. kabure angel Katisen
aku WADON,aja dundang kang apamaning um
pesbuke nyong

Add Thank You
07-02-2012, 09:20 PM,
Posting: #28
RE: [pic] cute???
(07-02-2012, 09:15 PM)dhesy_didoonk Tulis: sumpaaaahh yakin sung. kiiiiiiiiiiiuuuuut nemen aah. mbokan ana sing naksir ooh. di'obral . hahaa.

Namnya chibi_fais. Nyengir

Fantastic
aku WADON,aja dundang kang apamaning um
pesbuke nyong

Add Thank You
07-02-2012, 09:32 PM,
Posting: #29
RE: [pic] cute???
ngakak nemen nyong weruh kie Xixi

sing liane ndi maning um bodin Ngacir doloh kene kabeh go peranti sembelit keh Xixi
This is Real life, so. Deal with it.

Add Thank You
07-02-2012, 09:46 PM,
Posting: #30
RE: [pic] cute???
mbokan te yoy arep nyumbang oh,
ben dadi bukti nek faiss_cute emang cute banget
aku WADON,aja dundang kang apamaning um
pesbuke nyong

Add Thank You


Maring Forum:


Hubungi Kami | Forume Wong Tegal lan Sekitare | Menduwur | Maring Konten | Mobile Version | Sindikasi RSS